středa 9. ledna 2008

Můj život s dělnickou třidou:-(

Nemám nic proti žádnému povolání či profesi (snad jen účetní ty jsou podle mne prostitukami státu) ale poslední léta s mými zaměstnanci mě dávají zabrat, kdo nikdy dělníky neřídil neuvěří. Pár zkušeností


  1. Nikdy si nic nepamatují a nikdy to neslyšeli

  2. Když si něco pamatují tak je to že byli v práci déle nebo v sobotu

  3. Nikdy nikde nejsou včas

  4. Pokaždé zabloudí

  5. Vždy vyberou nejdelší cestu

  6. Vždy nakoupí nejdražší materiál, PHM atd,

  7. Ničemu nerozumí

  8. Zákazníkovi řeknou vždy co nemají a neřeknou to co mají

  9. Nikdy za nic nemůžou

  10. Jsou vždy nedoceněni

  11. Onemocní v nejméně vhodnou dob ................................atd.

Můj závěr je jednoznačný ne vykořistuji dělnickou třídu, ale dělnická třída vykořisťuje mne.





Žádné komentáře: